Choker necklace | Rosegal.com

Rosegal je stranica slična Zafulu. Imaju odličnu ponudu po odličnim cijenama. U posljednjem paketu sam dobila svašta nešto, a prvo ću vam pokazati ove chokere. Chokeri su prvobitno postali jako popularni na Instagramu, a ja se sjećam još dok sam nekad bila u osnovnoj školi da su se nosili. Stari trendovi nam se polako vraćaju, a jedino se nadam da trend onih skroz špicastih cipela se neće vratiti 😅. Ja sam izabrala tri chokera, jedan klasični tanki sa malim privjeskom, jedan deblji sa pahuljicom, te jedan "dupli" odnosno sa dvije ogrlice. Iskreno, najviše mi se sviđa ovaj sa pahuljicom, mislim da mi naljepše stoji i jako je ugodan na vratu. Ovaj najtanji doslovno davi, dok mi je ovaj sa dvije ogrlice malo širok i kad ga zategnem do kraja. Pogledajte ponudu kliknom na link ispod:


Ako klikente na linkove vidjećete ponudu chokera na Rosegal stranici. Jako su povoljni i ima ih za svačiji ukus. Također mnogo lijepih chokera sam vidjela i kod djevojaka iz BiH koje ih ručno izrađuju, a cijene su negdje oko 5KM.

Jeste li vi protivnici ovih ogrlica ili vam se ipak dopadaju?
Hvala na čitanju!


Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram