Avon Mocha Latte


Nakon malo duže pauze vraćam se pisanju :-) Počinjem sa Avonovom vjerujem većini poznatom paletom sjena za oči koja zaslužuje mjesto na blogu.

Dugo,dugo sam bila imuna na bilo kakav tip sjena za oči, ali što sam duže posvećena svijetu kozmetike to se više zaljubljujem u divne proizvode za oči. Jedan od njih je Mocha Latte : znači Ema & Mocha Latte ljubav na prvi pogled :-D Valjda je većina zaljubljena u ovu paleticu, a i sasvim mi je jasno zašto. Ovo je moja prva paleta i znate kao i prva ljubav uvijek će imati posebno mjesto u srcu <3

Avon True Color Quad palete možete pronaći u 13 nijansi. Cijena je većinom oko 10.50KM iako je regularna oko 20 KM ali gotovo uvijek je na nekom sniženju.

Mocha Latte je jedna prava neutralna paleta, zemljanih nijansi koje su maksimalno iskoristive u svim prilikama. U paletici dolaze četiri sjene, označene brojevima od 1 do 4 (logično?) :-D Težina joj je 5 grama i dolazi zapakovana u crnoj kutiji unutar koje se nalazi plastično pakovanje same palete. Možda je ovo plastično pakovanje jedina zamjerka koju imam jer po njoj redovno ostaju tragovi prstiju iako moram priznati da je jako čvrsto i preživjeće pad (vjerujte mi). S unutarnje strane nalazi se ogledalo što je praktično ukoliko nosite paletu na put. Uz sjenila također dolazi dvostrani aplikator kojeg nisam ni probala jer imam kistove za sjenila. Na poleđini kutije nalazi se neko mini upustvo kako iskombinirati ove 4 sjene ukoliko nemate nikakvu drugu ideju (kao što i ja nemam) :-D

Sjenila nisu toliko pigmentovana ukoliko ih koristite bez baze, ali sa bazom ćete dobiti ono najbolje od njih. Pomalo se truse, ali ne dovoljno da ih ne volim. :-) U ovoj paleti dvije nijanse su mat a to su one označene brojevima 2 i 4 dok su 1 i 3 svjetlucave. 

Nijansu broj 1 bih opisala kao bež nijansu , broj 2 je svijetlo smeđa (idealna za popunjavanje obrva). Pod brojem 3 nalazi se svjetlucava smeđa nijansa , a mene malo vuče i na zlatno (samo malkice). Broj 4 je prava čokoladna boja. 

Sjenila su dosta postojana i možete biti bez briga ukoliko ste van kuće duže vrijeme. 









Hvala na čitanju, do idućeg posta ! :-)

Ema

Broj komentara: 16:

  1. Ja još ne mogu da prežalim svoju :'( Negdje sam je izgubila, a svakodnevno sam je koristila

    OdgovoriIzbriši
  2. U potpunosti razumijem tvoju ljubav na prvi pogled jer sam i sama imala isto iskustvo :D Kad sam tek kupila zaboravila sam na sve druge sjene koje imam i onako bahato koristila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Čekaj kakvo sniženje pa poruči, must have Neiraaaa, must have :-P

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo da nikad ne prestanu proizvoditi :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno lijepe boje, ali obećala sam sebi da ću ohladiti s kupovinama neutralnih paleta :D Sve mi se čini da ću prekršiti vlastito obećanje hahah :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pričekaj možda bude jeftinija u idućem katalogu, ma da s obzirom koliko dugo može biti isplativo je :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. lijepa je paletica :) i boje lijepo izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, pogotovo broj 2, savršena za obrve :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. paleta je prekrasna, boje mi se jako sviđaju

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo mi je najdraza avonova paletica :)

    OdgovoriIzbriši

Instagram