Silver Crystals - Stardust by Avon


A V O N - Stardust kolekcija :

7. Silver Crystals

Evo skoro smo došli do kraja ove 2014. godine, a tako i ja završavam sa predstavljanjem Avon Stardust kolekcije. Prije svega želim da sa malim zakašnjenjem ovdje u postu čestitam Božić svima onima koji ga slave i da vam poželim da i idući dočekate u zdravlju, veselju i okruženi svojim najmilijima.

Avon Silver Crystals lak za nokte je još jedan ljepotan koji je idealan za doček Nove godine. Čine ga krupne i sitne šljokice i baš zbog toga je jako poseban. Boja je baš onako kako i piše u nazivu - srebrena. Dobila sam mnogo pohvala za ovaj lak, ali moram priznati da mi nije izgurao mog crvendaća sa broja jedan. :-)

Dok sam slikala slike vani je izgledalo kao da je proljeće, sunce je grijalo da sam na balkonu mogla da budem u običnoj majici. Evo sad gledam kroz prozor, vani pada snijeg (dugo očekivani) i mogu reći da je ovaj lak baš nekako u tom snijeg - fazonu. Sretna sam zbog snijega, jedva sam dočekala :-D







Kako vam se dopada ovaj lak ? Sad kad sam vam predstavila sve koji vam se najviše sviđa ? :)

Ubrzo cu objaviti post u kojem su samo slike svih lakova za nokte kojima je teško tražiti svaki pojedinačno :)

Hvala vam na čitanju, do idućeg posta!

Ema

4 komentara:

  1. Lak je divan, baš mi se dopala kako izgleda na noktima. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad su izašli ti lakovi nisu mi izgledali ništa posebno. Ali sada gledam po blogovima kako izgledaju na noktima i definitivno si ga moram nabaviti, već sam našla tri nijanse :D Ovaj je baš odličan i super ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ćeš ih na kraju imati sve, teško se zaustaviti na nekom broju hehe :-D

      Izbriši

Instagram