Bourjois Rouge Edition Velvet 07


Već dugo dugo dugo vremena gledam ove ruževe i razmišljam da li mi trebaju ili ne.. S obzirom da radim promocije u DM-u imala sam dosta vremena da ih dobro isprobam i pregledam prije kupovine. Pored toga, puno pozitivnih recenzija na blogovima me također navelo na kupovinu i tako se Velvet 07 našao u mojoj kolekciji.

Pakovanje ovih ruževa je nešto drugačije od uobičajenog pakovanja na koje smo navikli. Dolaze u plastičnoj ambalaži čiji je donji dio proziran, a gornji dio je u istoj boji kao i ruž koji kupujete. Aplikator ovog ruža je prilično precizan i sa njim uopće nije teško nanijeti ruž. 

Završnica ovog ruža je mat, međutim prilikom samog nanošenja ruž je jako kremaste teksture i ne suši se baš brzo, što vam daje mnogo prostora da ga nanesete jako precizno. Ono što mi se baš dopalo jeste da i nakon što se osuši, na usnama još uvijek bude dosta kremast i minimalno isušuje usne. Ova nijansa koju ja posjedujem na usnama se održava nekih 3,4 sata ukoliko ne jedete i ne pijete. Ako konzumirate piće ili hranu biće vam potreban popravak. Jedina mana koju sam primjetila kod ovog ruža jeste što nakon određenog vremena se stvori linija na unutarnjoj strani usana, pa ako ste protivnik toga onda ove ruževe možete preskočiti, ali budimo iskreno malo koji dugotrajni, mat ruževi ne prave te linije.

Ovi ruževi dolaze u 8 nijansi i bilo je jako teško odlučiti se za jednu. Sve nijanse su izrazito pigmentirane (vjerujte mi isprobala sam sve testere :$) međutim nisu sve baš iste teksture. Da me pogrešno ne shvatite, sve imaju mat završnicu, ali neke se prilično nejednako nanose pa bi mogle da stvaraju probleme. To je bio prvi utisak jer sam ih isprobavala u DM-u. U svakom slučaju većina ih opravdava visoku cijenu. Za cijenu od 24 KM dobijete 6,7 ml ruža.



Moja nijansa se ne razlijeva preko ruba usana što je kod mene veliki plus, a da ublažim ovaj plus ima nekakav čudan miris što je eto mali minus :-D Nijansa koju ja posjedujem se jako lagano skida sa usana koristeći micelarnu otopinu i sa tim nećete imati problema.

Evo kako to izgleda na meni. Na slikama imam dva sloja ovog ruža. :-)



Ja se sve više i više počinjem da zaljubljujem u Bourjois kozmetiku. Smatram da je Bourjois jedna od najkvalitetnijih drogerijskih kuća i da pored toga što imaju više cijene u odnosu na druge, svojom kvalitetom u potpunosti to opravdavaju. Sad sam bacila oko na još neke njihove ruževe i nadam se da će ubrzo biti dio moje kolekcije. Također, slatka rumenila koja podsjećaju na macaronse su must have :-)

Da li ste vi koristili ove ruževe ? Kakve imate utiske ?
Ako niste, da li ćete ih probati ?

Hvala na čitanju, do idućeg posta!


Ema

Broj komentara: 12:

  1. Odgovori
    1. Fala fala.. Šaljem poljubac za Dragodol :-* :-D

      Izbriši
  2. Imam ga i ja u ovoj nijansi i odlican je, bas ga volim, i zelim jos par nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajoj Ema, mogla si reci da je grozan, sad ga zelim jako, prelijep je. Super ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta da kažem, šta da slažem sad... Hahaha :-D Hvala ti, moraš ga kupiti :-D

      Izbriši
  4. baš odlično izgleda i lijepo ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja ga imam u ovoj nijansi i predivan je. Lijepo ti stoji, a moram se složiti za čudan miris. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :-D Ma hajd miris manje više s ozbirom na kvalitetu :-D

      Izbriši

Instagram