AVON Nutra Effects Radiance (dnevna i noćna krema) za normalni tip kože


Prije nekoliko sedmica na testiranje sam dobila novitet iz Avona, a radi se o dnevnoj i noćnoj kremi iz linije Nutra Effects. Ove kreme dolaze u četiri različite linije tako da obuhvataju sve tipove kože. Podijeljene su na Hydration liniju za suhu i normalnu kožu, Radinace liniju za normalnu kožu, Balance liniju za masnu i mješovitu kožu i Ageless za kožu osoba starijih od 35 godina.

Linija koju sam ja dobila na testiranje jeste Radiance jer u zadnje vrijeme mi je koža prilično normalna. Nemam suhih dijelova s tim da se s vremena na vrijeme zna desiti da mi se naglo zamasti T zona i tada pravilnim tretmanom dva, tri dana vratim kožu u normalu tako da sam se odlučila za testiranje linije za normalnu kožu. Nešto sam razmišljala pa mi je žao što ipak nisam odlučila da testiram liniju za masnu i mješovitu kožu, ali svakako ću nabaviti sebi uzorke tih krema da ih isprobam pa da vidim koje mi bolje odgovaraju.

Obe kreme, i dnevna i noćna, su bez parabena i boja, hipoalergene su i pogodne su za osjetljivu kožu. Dnevna krema također sadrži zaštitni faktor 20 što znači da će biti idealan saveznik u borbi protiv sunca u narednim danima. Kreme sam testirala zajedno, ujutro sam koristila dnevnu, a navečer noćnu. Obe kreme je potrebno nanositi na prethodno očišćenu kožu kako bi mogle da daju svoj maksimum. 

I dnevna i noćna krema sadrže formulu koja podiže razinu hidtratacije kože zahvaljujući Active Seed kompleksu i sjemenkama cvijeta rajske ptice. Osmišljene su tako da umanjuju vidljivost diskoloracija te da učine kožu glađom i ten ujednačenijim. Obe kreme sadrže parfem tako da imaju barem za mene previše intenzivan miris, ali nije nešto što bi me odbilo od ponovne kupovine.

Dolaze u jako lijepom staklenom pakovanju, a za količinu od 50ml u katalogu ćete izdvojiti 10.90 KM za svaku od njih. Također u sklopu Radiance linije možete pronaći i Radiance toniranu kremu sa zaštitnim faktorom 20, koja se prilagođava svim tonovima kože.

Nisam onaj tip osobe koji je u životu probao 21543457+ krema pa da ove mogu uporediti sa njima. Također opet ponavljam koža lica mi je normalna i ne zahtjeva neku posebnu njegu. Nekad se zna desiti da mažem običnu plavu Niveu na lice i da budem zadovoljna. Ono kod čega sam primijetila napredak kad su ove kreme u pitanju jeste crvenilo na obrazima koje mi se javlja rano ujutro i nakon pola sata do sat se smiri. Međutim, redovnim korištenjem noćne kreme to crvenilo je bilo minimalno, ponekad se znalo desiti da ga nikako ni nema. Ukoliko bi ga bilo ujutro nakon mazanja dnevne kreme jako brzo bi se povuklo, brže nego uobičajeno.

Kreme su srednje guste teksture, s tim da noćna krema ostavlja kožu masnijom od dnevne te se i sporije upija. Za upijanje dnevne kreme u kožu potrebno je dvije do tri minute, dok taj masni sloj kad je noćna krema u pitanju osjetim i ujutro nakon ustajanja.

Ove kreme mi nisu izazvale a ma baš nikakve iritacije, a dale su mi dosta hidratacije licu. Jako sam zadovoljna sa njima i preporučila bih ih svima onima koji imaju normalnu kožu i kožu koja voli isprobavanje novih proizvoda. Ukoliko imate problematičnu kožu, ipak prvo isprobajte testere jer postoji mogućnost da vam neki sastojak neće odgovarati.

Evo i sastava za one koji se razumiju (noćna krema i dnevna krema)



Sve u svemu drago mi je da je Avon izbacio liniju krema sa kojima pokriva sve tipove kože i vjerujem da će svako moći izabrati za sebe nešto iz ove linije. Ono što sam ja već zabilježila za narudžbu iz kataloga jeste Balance pjena za čišćenje lica i Balance tonik za lice.

Pripremite se na mnoštvo recenzija ovih krema i pomno odaberite onu koja bi vam odgovarala. Da li ćete isprobati nešto od ovih noviteta ?

Hvala vam na čitanju, do idućeg posta!

* Proizvod ustupljen u svrhu recenzije. Za sve ostale informacije kliknite OVDJE.

Ema

Broj komentara: 6:

  1. Blogovo novo ruho je prelijepo. :) Kremicama se stalno mackam i prezadovoljna sam. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Počele su recenzije haha :D I meni moje odgovaraju otkad sam ih dobila samo njih koristim i baš su mi dobre, a i ja kao i ti nisam tip da probam milion krema :D Nivea je nekad dovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, da da sad ćemo obasuti blogosferu recenzijama :-D Sreća je pa imamo takvu kožu da nam je Nivea dovoljna :-D Al džaba opet ja volim isprobavati i uvijek daj nešto novo.. Ove su mi odlične :-D

      Izbriši
  3. caos, imenjakinjo =) razmisljala sam o ovoj kremi, a sada je definitivno uzimam. ;) pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Instagram