Color Block Swimsuit

Navala na kupaće kostime definitivno počne sa prvim zrakama sunca. Iako je ljeto prilično daleko ako pogledate kroz prozor, to me nije spriječilo da naručim svoj prvi ovogodišnji kostim. Naručila sam ga u veličini M i gornji dio mi odlično odgovara, dok moram priznati da mi je donji dio mali (inače sam dole L a nekad i XL 😅😅 - radim na tome časna pionirska!). Ipak zbog tri različite boje gornji dio je moguće iskombinirati sa bilo kojim jednostavnim crnim, bijelim ili žutim donjim dijelom, a takvih mi ne fali. Mislim da ću se nanosati ovog kostima ovo ljeto baš iz razloga što nema klasične naramenice nego ima jednu koja ide oko vrata (koja se može skinuti), ali ja to nikad ne nosim jer mrzim one ružne crte što se naprave od njih. Evo i link do kostima (koji je trenutno sold out, ali možete pogledati ostale koje nude bikini string) i pišite mi kakve ćete vi kostime nositi ovo ljeto 😍



Hvala na čitanju! 💓

ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram