Uplift Bra | Yoins.com

ženski grudnjak



Link do ovog grudnjaka sam podijelila na Facebook stranici prije nekih mjesec dana. Ja sam se sa njim oduševila. Nisam ljubitelj push-up grudnjaka jer se u njima osjećam kao da me nešto guši u prsima i većinom nosim obične grudnjake, ali s obzirom da nisam nešto naročito obdarena kad su grudi u pitanju uglavnom tu nema nikakvog efekta sa običnim grudnjacima. Kad sam dobila priliku da biram nešto sa Yoins stranice, nisam dva puta razmišljala kad sam ugledala ovaj grudnjak. On je bio prvi izbor i definitivno otkriće godine za mene. S obzirom da ima puno prednosti, a ja mu još nisam našla niti jedan nedostatak, vrijedi svakog feninga. Cijena mu je 12 dolara, što je oko 20KM (na sniženju), pa ako imate isti slučaj kao i ja onda svakako bacite oko na link ispod:


Odličan je za haljine otvorenih leđa, za haljine na kojima je izražen dekolte, za majice i bluzice koje su providne, kao i za topove slične ovom što ja nosim na slici niže (na slici lijevo sam namjerno obukla crni grudnjak da se vidi da ga nosim 😇). Pored ovog u bež boji ima i crni koji ću zasigurno sebi da poručim. Ovaj ljepljivi dio je dovoljno jak da drži grudi korpice B, ali nisam sigurna da bi djevojkama sa korpicama C puno pomogao. Ma da vjerujem da vi sa C korpicama nemate problema kao i mi sa A i B 😅 Sa Yoins stranice uglavnom sve stigne za nekih 15ak dana (standardno kao i sa svih ostalih stranica). Uskoro ću vam pokazati šta sam to još uzela sa njihove stranice, a do tad mi pišite jeste isprobale ovakve grudnjake i hoćete li.

p.s. Ja sam preko grudnjak sa unutrašnje strane stavila običnu vrećicu kako bih sačuvala ovaj ljepljivi dio od prašine.


Hvala na čitanju 💋

ema.pj

2 komentara:

  1. Ne znam dal bi to drzalo nama sa vecim grudima,jer nama treba nesto da nam podigne grugi,ne znam koliko bi nama pomoglo...ali na tebi izgleda super

    OdgovoriIzbriši

Instagram