BB Cosmetics review

Nakon više od tri mjeseca testiranja proizvoda i malo duže pauze u pisanju, danas vam donosim recenziju 9wishes proizvoda. Ovo je moj prvi dodir sa korejskom kozmetikom koja je jako popularna kako u svijetu, tako i kod nas. Dobila sam priliku da izaberem par proizvoda sa BB cosmetics sajta, pa sam tako odabrala proizvode za njegu lica: piling za lice sa granulama praha od riže, tretman za hidrataciju kože na bazi ruže i 


Rice Powder Polish je namijenjen za odstranjivanje mrtvih ćelija kože. Preporučuje se njegovo korištenje dva do tri puta sedmično, a uz pakovanje dolazi i mala špatula što je dosta praktično i više higijenski jer ne moram da "guram" prste u pakovanje. Način upotrebe: utrljati lagano piling na mokru kožu lica, te masirati nekoliko minuta, pri čemu treba izbjegavati područje oko očiju, zatim isprati lagano sa toplom vodom. 


S obzirom da ja inače volim grube pilinge, meni se ovaj dopao odmah na prvo korištenje. Znao mi je ostaviti kožu pomalo crvenom nakon korištenja, ali ja se baš zadam tokom masiranja i ovo "utrljati lagano" kod mene uglavno liči na "utrljati što jače i bolje". Nije mi izazvao nikakve neželjene efetke u vidu bubuljica ili akni, ali mi je itekako pomogao u borbi protiv neizbježnih PMS akni. Piling je pun tzv. mikro granulica i na malu količinu pilinga njih ima jako puno. Nakon ispiranja pilinga koža bude jako mekana na dodir i nježna, ne osjećam zatezanje, ali bez obzira na to, nakon pilinga obavezno koristim ulje za hidrataciju kože.  Cijena pilinga za 100ml je $17, a s obzirom da se jako sporo troši, mislim da može da traje najmanje godinu dana, a možda i više. Konačna ocjena za piling: A+. 😊

Rose hydrating capsule Treatment koristim nakon pilinga. Namijenjen je za njegu i hidrataciju kože. Oduvijek sam slušala kako su mi većina prijateljica oduševljene sa bilo kakvim uljem i tretmanom na bazi ruže, pa kad sam ugledala ovaj na BB cosmetics stranici, jednostavno nisam mogla da odolim. Očekivala sam da će tretman imati intenzivan miris ruže, međutim miris ovog tretmana je zaista blag i ugodan. Samo pakovanje je stakleno i preslatko, unutar se nalaze mali komadići latica ruže koji se jako brzo, zajedno sa tretmanom, upiju u kožu. 


Pored ulja ruže, tretman sadrži i ulje makadamija oraščića, a namijenjen i za sve tipove kože. Može se koristiti i ujutro i navečer, ali ja sam ga najčešće koristila navečer, prije spavanja. Sama tekstura je srednje gustine, nije previše tečan, ali je jako lagan i prilikom utrljavanja na lice mala količina je dovoljna da se prekrije cijelo lice. Nakon ovog tretmana koža izgleda jako zdravo i nahranjeno. Koliko pomaže pri hidrataciji kože sam primjetila najviše na samom početku korištenja jer mi je koža bila jako suha i perutala se na nekim dijelovima lica. Nisam imala nikakve negativne efekte od strane ovog tretmana i zaista sam i sa njim prezadovoljna. Jedini minus jeste nešto veća cijena od $31 ($22 na sniženju), pa zbog toga konačna ocjena: A 😊.



Vanishing balm je nešto novo, što do sad nisam nikad imala prilike da isprobam. Namijenjen je za izbjeljivanje kože lica i ovakvi tipovi krema su najpopularniji u Aziji. Pokazali su se kao dobar saveznik u borbi protiv hiperpigmentacija, a s obzirom da ja često "kopam" po licu kada mi se pojavi neka bubuljica, meni je ovaj tretman bio prijeko potreban da bih što prije se riješila ožiljaka.


Izbjeljivači najbolje rezultate daju ukoliko se prvobitno koristi piling, da se odstrane sve mrtve ćelije na koži, tako da sam ga ja često koristila ujutro nakon pilinga. Nanošenje kreme sa zaštitnim faktorom je također obavezno, jer sunce može da uništi sav rad izbjeljivača. VB je neljepljive teksture i mala količina je dovoljna da prekrije čitavo lice. Lako se razmazuje i kožu ostavlja jako mekom na dodir. Rezultati su vidljivi već nakon par dana korištenja, a koliko sam zadovoljna kombinacijom svih ovih proizvoda govori činjenica da sam se u toku ljeta našminkala samo jednom i to jer sam išla na vjenčanje. Cijena Vanishing balma je $27, a dobijete količinu od 50ml. Ocjena: A+ 😊


Na kraju još da dodam da je poštarina sa ove stranice BESPLATNA 💓 Za popust od 8% iskoristite kupon sa slike ispod :)



ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram