Christian Lacroix AMBRE by Avon


Nova Avon brošura izgleda baš nekako po mom. Osjeti se taj duh praznika koji dolaze čim je ugledate. Uživala sam listajući je i već sam našla X stvari koje moraju jednostanvo biti moje. Mogu vam reći da Avon prednjači u odnosu na ostale kataloške prodaje sa izbacivanjem noviteta na tržište. Prije dvije kampanje smo mogli da vidimo novi miris Luck, a evo već sada nam stiže jedan pravi praznični miris nazvan Ambre kojeg je kreirao poznati francuski dizajner Christian Lacroix. Nije ovo prva suradnja ovog dizajnera sa Avonom ; prvi parfem je kreirao prije sedam godina imenom Rouge for Her i Nori for Him. Također, u proljeće 2009. godine kreirao je miris Absynth, a 2011. godine lansirao je božićni miris Nuit for Her and Him.


Ambre je jedan jako topao miris totalno savršen za zimske dane. Miriše na Božić, sreću, praznično veselje, jelku, jednostavno miriše na radost. Tako bih opisala ovaj miris u kratkim crtama. 

Gornje note ovog parfema su mandarina i crveno voće. Moj nos osjeti dosta miris ruže, pa ako niste ljubitelji tog mirisa onda zaobiđite ovaj parfem. U suprotnom nećete pogriješiti s njim. Parfem ima i puderasti miris a za to je ''kriv'' amber. Bilo bi mi i čudno da parfem nosi ime Ambre a da ne posjeduje ovaj sastojak. Također se osjeti miris karamele koji daje nekako osjećaj sreće - barem kod mene :$


Parfem je dosta dugotrajan. Na mojoj koži traje duže od Luck parfema, a na odjeći je još trajniji. Stoga, preporučujem da parfem špricnete više puta na odjeću ukoliko želite da osjetite miris cijeli dan. Bočica ovog parfema istog je oblika kao i prethodne bočice koje je kreirao ovaj dizajner. 

Ukoliko niste sigurno da baš želite parfem iz čitanja mojih riječi, preporučila bih vam da od svoje Avon dame poručite tester ovog parfema i da ga isprobate, tako ćete se najbolje uvjeriti da li vam odgovara.


Moram da priznam da na prvo špricanje ovaj parfem mi se nije svidio, međutim nakon određenog vremena na mojoj koži poprimio je neki drugi miris i onda je to bio miris kojeg sam prvobitno očekivala. Vjerujem da ću ga rado nositi u još hladnijim danima, ako mi ga neko iz familije ne bi uzeo jer imaju običaj to raditi sa stvarima koje volim. (mama!<3)

Da li ćete isprobati ovaj parfem, ako već niste?
Hvala na čitanju, do idućeg posta!

* Proizvod ustupljen u svrhu recenzije. Za sve ostale informacije kliknite OVDJE.

Ema

2 komentara:

  1. Ostali parfemi su u sjeni otkako sam dobila Ambre. :) Odličan mi je za hladnije dane. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni baš nije zasjenio ostale parfeme, ali se slažem da je ekstra za hladnije dane :-)

      Izbriši

Instagram