Catrice Even Skin Tone puder


Htjela sam u jedan post ubaciti više Catrice proizvoda, pa da ih zajedno recenziram, ali ovaj puder jednostavno toliko volim da je zaslužio sam svoj post. Da, da, već vidite u kojem smjeru će da ide ova recenzija :)

Catrice Even Skin Tone puder je novitet u Catrice jesen/zima kolekciji, cijena mu je oko 15KM a količina standardna od 30ml. Spakovan je u lijepu staklenu bočicu, a već i same znate ako redovno čitate moje postove da ja naprosto pudere u staklenim bočicama obožavam. Sadrži zaštitni faktor 25, a možete birati između 4 nijanse.



Kad sam samo dobila ovaj puder prvo sam mislila da mi nijansa neće odgovarati, ali nakon samog nanošenja brzo se stopila sa mojim tonom kože. Dobila sam nijansu 020 Beige Rose i najviše zbog ovog Rose u nazivu sam se bojala da mi neće odgovarati. Ovo je ujedno treća po redu nijansa koja je rozog podtona, dok su druga i četvrta žutog podtona. Even Skin Tone puder ima blago prekrivanje ukoliko stavite jedan sloj pudera, međutim nadogradiv je, pa tako za bolje prekrivanje možete staviti drugi sloj. Ipak ni sa drugim slojem neće vam pomoći kod prekrivanja podočnjaka, pa ćete pomoć potražiti u korektoru.

Lijepo izjednači ten i da neku svježinu licu. Ima satensku završnicu i lice je na dodir nakon nanošenja jako glatko. Lako se skida micelarnom i za puder ovakve završnice prilično je dugotrajan na licu. Solidnih osam sati će da izdrži bez matiranja, a ukoliko ga matirate onda se uopće ne morate ni brinuti. Naravno ovdje govorimo u normalnoj koži lica. Ovaj puder bih preporučila onima koji nemaju nekih većih problema sa licem te traže samo ujednačavanje tena, te onima koji imaju suhu, normalnu ili mješovitu kožu. Mislim da bi onima sa masnom kožom brzo spao sa lica.

Na slici dole, na ruci sam imala neke swatcheve ruževa koji se nisu baš najbolje skinuli pa sam ih iskoristila da vam pokažem prekrivanje ovog pudera :)



Koliko volim ovaj puder može se vidjeti iz polu potrošene bočice, a po novu bočicu ću se ubrzo uputiti. Drago mi je što Catrice kuća sve više proizvodi sve bolje proizvode jer imaju jako pristupačne cijene za sredinu u kojoj mi živimo, a i imaju jako širok asortiman proizvoda koje možete izabrati.

Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Broj komentara: 11:

  1. Odlican post, cula sam dosta pohvala na racun ovog pudera i moram ga pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čekala sam tvoj post, a sad ću ja kao i ti reći da idem od bloga do bloga i hvalim ovaj puder haha :D ali stvarno je fenomenalan i ja sam ga odavno potrošila. Imam recenziju spremnu za njega, ali nemam swatcheve :D (bad blogger)
    Šta da se radi kad je odličan i više ni kapi u bočici nema :D Definitivno ću ga i dalje kupovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha mi se razumijemo po pitanju većine proizvoda :D

      Izbriši
  3. Volim ovaj puder, samo sam oprezna zbog nijanse, ali iznenadilo me kako nije taman na licu. Može se malo prilagoditi ili jednostavno posvijetliti. I dobro je što ima svijetlu nijansu, pa ako kupovala novu bočicu znam da ću bolje proći :)

    P.S. Fino si ušuškala blog, jednostavno, lijepo i pregledno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno se odlično prilagodi boji lica, još daje neki zdrav izgled. Meni je odličan :) Hvala ti puno, jedva sam našla nešto što mi se sviđa a da je baš tako kako ti kažeš jednostavno, lijepo i pregledno :*

      Izbriši
  4. Po meni Catrice ima najbolje tekuće pudere u drogeriji s obzirom na cijenu i kvalitetu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može se stvarno naći dobrih stvari na njihovim stalcima :)

      Izbriši
  5. Meni je divan kada ga nanesem i prvih par sati, a poslije toga se podje lučiti moj slatki sebum i sve pokvari :-( Al fkt je lijep na licu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavila sam da kod masnokožaca će biti takvih problema :(

      Izbriši
  6. Pakovanje je preluksuzno, bas bih volela da isprobam ovaj puder :)

    OdgovoriIzbriši

Instagram