Deborah | Contouring Palette


Kad sam objavila sliku nadolazećih recenzija, jasno je bilo koju želite prvu čitati. Deborah paletica za konturisanje je dio kolekcije Secrets of contouring. Ja sam ovu paleticu platila oko 15KM na sniženju, a redovna cijena je 18.95KM (ako se dobro sjećam) i cijela paleta sadrži 10 grama proizvoda.

Ja nisam neki ekspert u konturisanju i to često i preskočim prilikom svog šminkanja, ali u ovu paleticu sam se zaljubila na prvi pogled i morala je biti moja. Samo pakovanje je plastično i čvrsto. Čuje se onaj ''klik'' kad zatvorite paleticu i nema šanse da se sama opet otvori. Na izgled je jako lijepa i sadrži 4 različite nijanse, od kojih je jedna namijenjena za highlight, druga za blend, te treća i četvrta za sjenčenje svijetlog ili tamnog tena.  Sa druge strane ima kratko upustvo kako da se koja nijansa koristi.



Tekstura je fenomenalna. Nijanse su skroz mekane pod prstima i onako poželite da ih non stop dirate :D Prilikom nanošenja se malo truse, ali ništa što bi vam moglo pokvariti cjelokupni dojam. Pigmentacija je odlična i ako ne pazite možete lako pretjerati sa količinom. Trajnost je nekih 4-5 sati, ovisno o tome kakva vam je koža lica. Moja je normalna, sa ponekad masnom T zonom i na njoj se ova paletica solidno drži.

Nekad kad nemam vremena za čitav proces konturisanja, iskoristim samo nijansu za highlight koja daje onaj lijepi, ne pretjerani, zdravi sjaj licu. 


Ove paletice su bile dostupne i u DM-ovima i CM-ovima gdje imaju Deborah stalak. Nisam sigurna da li je ovo dio limitarne kolekcije ili ostaju kod nas, ali ako ih ne možete pronaći probajte se javiti na Deborah Facebook stranicu vjerujem da će vam izići u susret pa proizvod poslati u vama najbližu drogeriju :) Na slikama ispod imate swatch, te kako to izgleda na mom licu. Malo sam možda i previše nanijela da bi kamera to mogla uhvatiti, al vidjećete ljepotu ove palete u akciji ^_^



Suma sumarum, odlična paletica za nisku cijenu!
Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

4 komentara:

  1. joj i ja je volim skroz.... a dobre ti obrve jbm ti....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja nisam stručnjak za konturisanje, ali me to ne sprjecava da kupujem proizvode namijenjene konturisanju :) Ova paletica mi je super :)
    A obrve su ti sve bolje i bolje! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mi vjeruješ da jedan dan odlično nacrtam obrve, a drugi dan ko da sam pobjegla iz ludnice hahahah :D ne mogu nikako "uhavizati" kako treba :*

      Izbriši

Instagram