Set kistova za šminkanje


Kada su mi se javili sa Dresslink.com stranice prvo sam razmišljala šta ikako da poručim. Činili su mi se kao obična kineska prodavnica koju imam i ovdje na svakom koraku. Onda sam malo gledala postove kod drugih blogerica pa sam kod Jelene ugledala set kistova i tad sam prihvatila suradnju jer sam htjela da isprobam ove kistove.

Ova stranica je jakooo jeftina, međutim trenutno ne šalju običnom poštom u BiH, nego samo DHL-om što se naravno nikako ne isplati i izađe skuplja pita nego tepsija. Međutim, svakako ako vas nešto zanima možete pokušati da pošaljete direktno mail i da zamolite da vama pošalju običnom China post (kao što i sve druge stranice šalju) pa možda upali. Meni je jako žao što je ovakva situacija, ali ako imate nekog u susjednoj Hrvatskoj onda je poštarina besplatna.

Na Dresslink.com ima doslovno od igle do lokomotive odnosno, nema čega nema. Što se tiče ovog seta kistova, u setu dolaze 4 kista za lice, te 4 kista za oči. Ja sam uzela bijeli set, a ukupno ima osam različitih boja. Ja sam nekako vječiti fan bijele boje tako da se nisam pokajala, na oko su stvarno prelijepi. Pored kista uzela sam i ovu malu debelu četku za tečni puder jer mi se kod Jelene pravo svidjela.

SET KISTOVA:


ČETKICA ZA TEČNI PUDER:


Eh sad, da li isto tako dobro rade posao kao što i dobro izgledaju? Pa reći ću, kako koji kist. Krenut ću od kistova za oči. Nažalost, kistovi nisu pojedinačno označeni pa ne znam ni sama kako da ih nazovem da znate o kojem kistu pišem. Uglavnom od ovih kistova za oči, dva su mi nekako skoro pa identična i koristila sam ih za blendanje sjena (na slici ispod). Jako su mekani, ali su isto tako dosta veliki pa ne znam kako bi odgovarali djevojkama sa manjim očima (kapcima). Ja imam prilično velike kapke, a ipak bih voljela da su malo manji. Odlično blendaju sjene, ali jedan od njih se odvojio od svoje drške. Ništa što malo sekundarnog ljepila neće riješiti, ali ipak, ne znam zašto sam očekivala da se to neće desiti jer ipak ako podijelimo cijelu cijenu seta na broj kistova, ovaj kist košta manje od marku pa eto. Koliko para toliko muzike.


Na slici ispod četkicu desno sam koristila za nanošenje korektora i kamuflaža. U tu svrhu se pokazala jako dobro i sa ovom četkicom sam prezadovoljna. Četkica lijevo iskreno na kraju krajeva ne služi ni za šta. Nemoguće je sa njom blendati sjene jer je previše mekana, a o nanošenju sjena da ne pričam.


Što se tiče četkica za lice, započeću sa ovom kojoj baš i nisam našla neku namjenu. Previše je mekana da bih sa njom nanosila tečni puder, a previše tvrda za rumenilo ili bronzer. Generalno nju sam najmanje koristila i nikako mi se ne dopada.

Kosom četkicom sam probala nanositi rumenilo - nije išlo, bronzer - nije išlo, puder - nije išlo. Na kraju sam odustala. Ne vrijedi se nervirati.
Kad sam već odustala i pomislila da je ovaj set totalni promašaj probala sam i dvije četkice koje sam puuuno zavoljela. Ove dvije četkice vrijede svih ovih para za cijeli set. Dobro priznajem, volim i one gore za blendanje, ali generalno ove dvije za lice su izvukle stvar.
Prva je ova ravno rezana četkica koja je odlična za nanošenje bronzera. Pokupi dovoljno proizvda, nije previše gusta i bronzer se odlično stopi sa kožom nakon nanošenja ovom četkicom.
Druga je isto ravno rezana, ali za razliku od prethodne njen posao je nanošenje tečnog pudera. Ova ima nešto gušće i tvrđe dlačice od prethodne, lijepo blenda puder te super leži u ruci.
Na kraju koja riječ i o ovoj debeljuci. Ova četkica košta 1.72$ a lično bih platila za nju i više. Koristim je za nanošenje tečnog pudera. U početku mi je bilo jako čudno jer nisam navikla na ove debele drške, ali kasnije sam se navikla i nije mi predstavljalo nikakav problem. Nešto je tvrđa, pa ukoliko ne volite takve četkice onda nemojte ni nju kupovati. Međutim, odlično izblenda puder i ne ostavlja nikakve tragove iza sebe.

Da dodam još da su četkice kad su samo došle grozno smrdile, mislim da znate na koji miris mislim. Bilo je potrebno oprati ih dva, tri puta da taj miris izađe i da se usudite približiti ih licu. Prilikom prvog pranja nekoliko dlačica je ispalo, ali prilikom ostalih 6,7 puta koliko sam ih do sad prala nisu ispadale dlačice. Cijena seta četkica je 3.18$ i vrijedi ga kupiti samo zbog ove zadnje dvije četkice (četkica za bronzer i za tečni puder). Žao mi je što u setu nema niti jedna četkica za kameni puder, ali ako budem isprobavala još koje setove četkica sa ovog sajta gledaću da nađem neki koji ima četkice za različite namjene od ovog. Debeljuca je odlična i nju bih svakako preporučila!

Hvala na čitanju, do idućeg posta!

p.s. Izvinite što su četkice na slikama prljave, iskreno bilo mi ih mrsko prati, pa čekati da se osuše, pa slikati!

Soeurs Beauty

Broj komentara: 17:

  1. I ja sam prilicno zadovoljna ovim setom cetkica, mada isto kao i ti ovu "spicastu" za lice nisam koristila, pokusala setovati korektor ispod ociju i ok je za to, ali ipak mi je ljepse kad to uradim Ebelin beauty blenderom :D debeljuca je i meni odlicna :)
    I fotografije su divne *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovaj set, narucila sam ga s ebaya i doslo mi je 10 četkica, umjesto 8. Dobila sam, osim ovih osam, koso sječenu, sličnu toj koju ti koristiš za bronzer, i istu takvu malu za blendanje. I ja sam htjela bijeli set, nije bio dostupan :) Jako lijepe fotke :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih ih kupila da samo gledam u njih, baš su estetski lijepe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, mislim da se uklapaju odlično za svaki makeup kutak :)

      Izbriši
  4. Evo bas sebi trazim kist za tekuci puder.. Mislim da bih mogla naruciti ovaj set radi ovog zadnjeg kista. Super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Probaj, nije skup set a možda tebi i druge četkice budu od kakve koristi :)

      Izbriši
  5. Bilo bi dobro kada bi mogla ,,debeljuca" posebno da se poruči. :)
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu da vjerujem da to nisam napomenula cc.. Debeljuca ni ne dođe u setu nego se posebno i kupuje :) Evo link: http://goo.gl/qBwdgU :)

      Izbriši
  6. Cetkice izgledaju jako lepo i elegantno. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican set cetkica,super izgledaju :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajoj ti si izabrala najgori set ima ih puno boljih i kvalitetnijih sa dresslink.Od sad gledaj ispod dole review kad kupujes od njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa gledala sam, sve recenzije su sa 5 zvjezdica :D Nije on generalno loš, s obzirom na cijenu.. Ali eto next time ću malo bolje proanalizirati haha :*

      Izbriši

Instagram