ChitChat: Sherry London dresses

U kolaboraciji sa SherryLondon stranicom danas vam donosim post o njihovim novitetima. Već sam prije pisala o ovom online shopu, te ako ste čitale onda znate da su oni sajt koji se bavi prodajom vjenčanica i ostalih svečanih haljina za razne prigode. Danas ću vam pokazati neke od večernjih haljina, tako da ako imate neku svečanost u planu, a još uvijek ne znate šta ćete obući obratite pažnju na ovaj sajt.

1. Evening dresses

Ovaj link će vas odvesti na njihovu početnu stranu, te tu možete vidjeti da imaju i raznih sniženja. Glavna prednost ovog sajta jeste što nude to da vam se haljine sašiju po vašoj mjeri, tako da nema briga da li će haljina biti preduga, preuska ili preširoka.


U ponudi imaju razno-raznih dugih haljina, a ja sam na ovoj slici odabrala neke koje bih ja rado nosila na neku svečanost.


Svaka žena u ormaru treba da ima crnu haljinu i mislim da ćete se svi tu složiti sa mnom. Ispod su moji favoriti crnih haljina :)


Ukoliko idete na neku formalnu zabavu ili večeru duga haljina je idealan izbor.


Ako ste plus-size djevojka onda na ovom sajtu ćete potrošiti sav novac! Nude savršene modele za punije djevojke što je odlično jer kod nas u BiH punije djevojke su jako zapostavljene kada je odjeća u pitanju što uopće nije fer.


Ako ste ipak djevojka koja je često na crvenom tepihu ima tu svašta i za vas. :)

Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Instagram