Delia Cosmetics | New In

Jučer sam preuzela paketić pun Delia proizvoda i ostala sam oduševljena sadržajem paketa da sam morala da objavim ovaj post kako bi vidjeli sadržaj paketića i napisali mi koje proizvode prve da testiram i recenziram. Prije svega za one koji nisu upoznati, Delia Cosmetics je porodična kompanija osnovana u Poljskoj, još 1998. godine i od tad svoje proizvode nude u 65 zemalja. U BiH se ova kozmetika pojavila nedavno, oficijelni uvoznik je Ovnak kompanija, a može se pronaći u CM marketima. U svojoj ponudi imaju sve proizvode kao i ostale kozmetičke kuće, a sadržaj mog paketića odnosno moj new in možete vidjeti na slikama :)



Čiju recenziju želite prvu čitati?
Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

3 komentara:

  1. Previse ljepote na jednom mjestu :D pisi o svemu :D A fakat nisam znala da ovaj brend ima ovoliko razlicitih proizvoda 😀

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam za sada probala 3 proizvoda i sve 3 mi ne odgovaraju tj. ne svidjaju mi de uopste...strah me i probavati dalje

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow. Kada mi srce ne stade. Koliko ljepote na jednom mjestu ^_^

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Instagram