Radiance Reveal Concealer | Bourjois

Na sami spomen drogerijske kozmetike uvijek ću reći da je Bourjois meni jedan od najdražih brendova. Možda zbog pink boje stalka (padam na sve što je pink), ali i zbog toga što njihovi proizvodi uvijek opravadaju nešto veću (drogerijsku) cijenu. Radiance Reveal korektor sam kupila još u martu, dok su za Dan žena bila sniženja, tako da sam ga platila nekih 12 KM, a prava cijena je oko 17 KM. Od tad ga koristim skoro pa svakodnevno i imam ga još pola, što znači da za ovu cijenu dobijete poprilično puno proizvoda tj. količina je 7.8 ml.

Sam korektor dolazi u kockastom, zamagljenom pakovanju koje je dosta slično njihovim Velvet ruževima. Također i aplikator ovog korektora je isti kao i kod Velvet ruževa. Korektor uvijek koristim tako što aplikatorom nanesem korektor na područje podočnjaka te zatim prstom lagano utapkavam. Imam osjećaj da tako jednostavno dobijem najbolje prekrivanje. Kako su moji podočnjaci veoma tamni, dobro prekrivanje je najveći razlog zašto sam oduševljena sa ovim korektorom. Jako se dobro razmazuje i ne uvlači se u borice. Pored dobrog prekrivanja ovaj korektor i posvjetljava područje ispod očiju, pa ga ja ne koristim za prekrivanje drugih nepravilnosti na licu. Zbog svoje prozračne teksture moguće ga je nadograditi, ali svakako ne treba pretjerati da se ne bi dobio efekat suprotan željenom. Trajnost je ona standardna oko osam sati, nakon čega lagano počinje da blijedi. 


Radiance Reveal korektor ima nešto jači miris koji se izgubi nakon nanošenja korektora na lice. Ukupno su dostupne tri nijanse ovog korektora, a nijansa koja meni odlično odgovara je srednja odnosno 02 beige. Uzmite u obzir da je moja nijansa Healthy Mix pudera 54, a ova je mrvicu svjetlija od te. Jedino što zamjerim ovom korektoru jeste slab izbor nijansi. Najbitnije od svega jeste da mi nije izazvao nikakve iritacije niti nepravilnosti na licu.

Na kraju moram samo reći da su četiri prijateljice nakon što su probale ovaj korektor kod mene (na jednom od putovanja) ostale oduševljene i već su napravile zalihe. 😃😃💜

Jeste li vi isprobale i kakav je dojam vama ostavio Bourjois Radiance Reveal korektor?
Hvala na čitanju!

Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram