Romwe Sweaters

U ovo doba godine najviše paketa mi stiže u kojima se nalaze džemperi. Jednostavno sam opsjednuta njima, jer su topli, mekani i nema potrebe da preko njih nabacujem išta drugo osim jakne. Tako sam i sa Romwe stranice odabrala dva džemperka, crno-sivi i bež-smeđi. Većina džempera na ovim stranicama su one-size pa se zapravo i kockate s tim kako će vam stojati. Nažalost, bež-smeđi džemperak mi je prevelik i iako se on tako vjerovatno nosi - nikako nije moj stil. S druge strane, crno-sivi je totalna ljubav i oduševljena sam sa njim. Oba džemperka su skroz mekana i jaaaako topla. Ostavljam vam slike pa sami procijenite. :)

Crno-sivi džemper




Bež-smeđi džemper


Šta vi najčešće nosite u hladnijim danima? Volite li džempere?
Hvala na čitanju!

Soeurs Beauty

2 komentara:

Instagram