Magix HD Finishing Powder | Avon

Kako ide ljeto svi tražimo proizvode koji će biti lagani na licu, ali laganiji proizvodi (ako govorimo o tekućim puderima) najčešće sa sobom nose i kratko trajanje na licu. Tada nam u pomoć dolaze puderi u prahu i kameni puderi koji produžavaju trajanje šminke na licu.

Magix HD Finishing Powder je novost u Avonu i dolazi kao dio nove Mark. kolekcije. Puder je neutralnog mirisa, bijele boje i na prvi pogled izgleda kao prosijano brašno. Malo sam napatila dok sam ga otvorila, ali nakon nekoliko vremena sam shvatila da sam samo trebala probiti rupice iglom na plastici i riješila bih svoj problem (ali plavuša mora sve da zakomplicira, zar ne?) 😀

Jako mi se dopadaju sva crno-bijela Mark. pakovanja, iako su od plastike na oko su ugodni, a i kvalitetno napravljeni. HD Finishing Powder nema prekrivnu moć, ali će tečni puder na licu držati dovoljno dugo vremena pod kontrolom. Nema osjećaja težine na licu niti zatezanja, lijepo prijanja na četkicu i ostavlja prekrasni baršunasti finiš. Dolazi u samo jednoj nijansi u količini od 9 grama, a cijena mu je oko 10ak KM.

Žao mi je što se ne razumijem u sastave proizvoda kako bih i o tome mogla diskutirati jer uglavnom se recenzija svede na to da proizvod ili valja ili ne valja odnosno ili radi svoj posao ili ne radi. Međutim, zadala sam sebi to kao obavezu da malo proučim neke stvari kako bih ponekad u recenzijama mogla da se osvrnem i na sastojke proizvoda. Do tad, to ostavljam drugima, a sastav je sljedeći:

SILICA, MICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, CALCIUM SILICATE, POLYMETHYL METHACRYLATE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, NYLON-12, METHYLPARABEN, HYDRATED SILICA, ETHYLPARABEN, SORBIC ACID, ASCORBIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE, DIMETHICONE, CETEARYL DIMETHICNE CROSSPOLYMER, PEG/PPG-20/23 DIMETHICONE, AQUA, POLYGONUM MULTIFLORUM ROOT EXTRACT, ROSA CENTIFOLIA FLOWER EXTRACT.

Ono što ja kao totalni "laik" o sastavu mogu zaključiti jeste da ovaj proizvod nažalost sadrži parabene (METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN) koji mogu uzrokovati poremećaje u lučenju hormona, a svi znamo da se proizvodi koji sadrže parabene uveliko ne preporučuju. Moja kozmetika nije paraben-free ali svakako kako sam starija da sve više obraćam pažnju na prirodne proizvode koji sadrže zdrave sastojke. S obzirom da mi se jako dopada efekat ovog pudera ja ću svoje pakovanje sigurno potrošiti do kraja, ali kupovinu neću ponoviti već ću pokušati pronaći neki puder koji ne sadrži štetne sastojke.

Ako imate neki prijedlog, pišite mi!
Hvala na čitanju, do idućeg posta!

ema.pj

Instagram