Pokloni za sve prilike | Soufeel.com

Ako trebate presonalizovani poklon za nekog vama dragom onda ste definitivno na dobrom postu. Već sam nekad prošle godine pisala o Soufeel (post OVDJE) i tad sam vas upoznala sa ovim prekrasnim nakitom. U cilju te promocije blogerke su birale narukvice sa različitim privjescima, a sada su na red došle personalizovane ogrlice kao i bangle narukvice sa ugraviranom porukom, imenima, datumima,...

Iako sam prošli put platila carinski pregled za Soufeel paket, ovaj put me to srećom promašilo. Moram napomenuti da oni uvijek na paketu napišu da se radi o bižuteriji kako bi se izbjeglo plaćanje carine i ostalih troškova. Dostavljaju u sve države svijeta i dostava je besplatna. Sav nakit je rađen od 925 srebra (0.925 grama srebra, 1 gram legure) i na svakom komadu nakita ima udaren mali žig koji potvrđuje da nakit nije bižuterija.

U sklopu ove promocije Soufeel nakita ja sam za sebe odabrala ogrlicu sa svojim imenom, dvije bangle narukvice - jedna je za moju najbolju prijateljicu sa natpisom ~ looking for a miracle ~ (srebrena), a druga je za mene sa ugraviranim datumom početka moje dugogodišnje veze ~ 15.10.2010. -  ~ (rose gold) i ogrlicu sa privjeskom aviončića.

Već ste mogli da vidite sve ovo na mom Instagram profilu i mislim da slika govori više od 1000 riječi i prenosi sve moje oduševljenje Soufeel nakitom. Elegancija i profinjenost su definitivno nešto što odlikuje ovaj brend, a ukoliko se odlučite za kupovinu iskoristite kod SHS10 za 10% popusta na ukupnu cijenu.


Ja sam uspjela da sredim jedan mali Giveaway za vas :-) Giveaway se organizuje na Instagram profilu i na Facebook stranici. U giveawayu jedna od vas će osvojiti Soufeel ogrlicu sa vlastitim imenom, a druga djevojka će osvojiti sve što vidite na slici ispod.

INSTAGRAM

A post shared by E M A 🎀 (@ema.pj) on




FACEBOOK


Hvala na čitanju!

ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram