Blush Artist 020 CorAll I Need | Catrice

Iako smo prilično kasno dobili novitete za proljeće/ljeto 2016. godine, nadam se da će se dovoljno dugo, dobri proizvodi, zadržati na policama kako bi ih mogli isprobati. Catrice rumenila su proizvod koji mi prvi padne na um kada me neko upita za preporuku rumenila. Dobra pigmentacija, odlična tekstura i još bolja trajnost su dovoljno dobar razlog za preporuke. Međutim, da li je to slučaj sa ovim rumenilom?
Blush Artist je novitet na Catrice stalku i možete ga pronaći u tri različite kombinacije. Kombinacija koju ja posjedujem je pod imenom 020 CorAll I Need. Prva i treća nijansa sadrže sitni šimer dok srednja nijansa je u potpunosti mat i zbog toga je i moja omiljena i najviše korištena. Sve tri nijanse se odlično blendaju i prilično su pigmentirane. Zadnja nijansa u paleti, za osobe tamnijeg tena, mogla bi poslužiti i za posvjetljivanje određenih dijelova lica. Što se tiče trajnosti, za razliku od većine Catrice rumenila, ovo spada u kategoriju onih "ne traje cijelu noć" rumenila. Na mom licu se zadrži nekih 4,5 sati a onda počinje lagano da blijedi, da bi nakon nekih 8 sati lice izgledalo kao da na njemu nema rumenila nikako. Uzmite u obzir da u periodu u kojem sam testirala ovo rumenilo lice mi je češće bilo masno nego normalno i za masno lice u potpunosti krivim visoke temperature. Međutim, ako ste osoba koja ima normalno lice i pretjerana trajnost kod rumenila vam nije prioritet, Blush Artist možete pronaći po cijeni od cca. 9 KM (3 KM po nijansi). Ovo rumenilo ukupno teži 10 grama.

Blush Artist Shading paleta rumenila je bila idealan izbor prilikom putovanja. Ne zauzima puno mjesta u kozmetičkoj torbici, a imala sam mogućnost kombiniranja različitih nijansi na obrazima. Također, najsvjetlija nijansa nanijeta u jednom laganom sloju često mi je poslužila i kao highlight ispod obrva, kada nisam za tu namjenu imala pri ruci ništa drugo. Samo pakovanje ove palete je plastično i prozirno kao što smo i do sada navikli na Catrice rumenila, međutim nakon kratkog vremena slova na prednjoj strani su se izlizala, pa onako sad gledajući u njega izgleda kao rumenilo kojeg trošim godinama, a ne dva mjeseca. Rok upotrebe je 12 mjeseci od dana otvaranja, a mislim da ni za 112 mjeseci ga ne bih uspjela potrošiti :) Na slikama ispod rumenilo je nanijeto na ruku prstima i u više slojeva kako bi se bolje vidjele nijanse.

Hvala na čitanju, do idućeg posta!


Soeurs Beauty

1 komentar:

  1. Gledam ih već neko vrijeme i nikako da ih ugrabim. Mislim da ću ipak morati u skorije vrijeme. :D Srednja nijansa je doista prelijepa!
    ♥♥

    OdgovoriIzbriši

Instagram