Glam & Doll Mascara | Catrice

Maskara je jedan od najpopularnijih komada kozmetike i vjerujem da većina nas bez maskare neće izaći van kuće. Nažalost nismo sve blagoslovljene sa dugim, gustim i ujedno prirodno uvijenim trepavicama, pa se i većina nas muči u potrazi za savršenom maskarom. Da li je Glam & Doll maskara ono što zadovoljava moje potrebe?
Odmah moram priznati da je ova maskara na početku pokupila moje oduševljenje. Gumena četkica je uvijek razlog da maskaru zavolim, lijepo razdvoji trepavice, ne slijepi ih te ih mogu izvući iz korijena. Izrazito crna, ne previše mokra, Glam&Doll je zaista bila moja miljenica prvih mjesec dana korištenja. A onda dolazim do faze kada više nisam sigurna da želim da nosim ovu maskaru na očima. Ne znam da li je do mene, jer je u tom periodu dosta trepavica mi otpalo. Znate ono kad skidate šminku a na tuferčiću svaki put vidite dvije ili tri trepavice pa vam dođe da plačete kao dijete? Upravo mi se to dešava posljednjih mjesec dana. Prestala sam koristiti ovu maskaru da vidim da li je do nje, ali isto se dešavalo i sa drugim maskarama. Onda sam se sjetila LiLash programa kojeg sam koristila i koji je stvarno od mojih trepavica napravio čudo, ali nakon prestanka očito je moralo se sve vratiti u normalu i ubrzo od predivnih trepavica dobila sam jedno veliko ništa. Nažalost, čak ni super-duper-odlična, u početku, Glam&Doll maskara više ne uradi čudo od mojih trepavica, što ćete vidjeti i na slikama ispod. Sada visim na starim postovima i tražim svoje stare trepavice nazad (pogledajte na ovim postovima ovdje i ovdje). 

Zbog čitavog ovog slučaja ne znam koliko vam mogu preporučiti ovu maskaru jer baš imam love-hate odnos sa njom. Najbolje da pogledate na slici ispod kako to SAD izgleda na mojim trepavicama, a žao mi je što nisam zabilježila sliku na početku korištenja jer je to bilo puno, puno bolje. Doduše, nakon dva mjeseca maskara se i pomalo osušila i zgrudvala, a još je ima pola u pakovanju. Ono što volim kod ove maskare je to što se ne preslikava i neće mi napraviti crnu fleku ispod oka kao da sam panda. Najbolje da sami presudite da li vam ova maskara treba ili ne. Cijena je 8.35 KM.


Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

3 komentara:

  1. znam taj osjecaj. najgore je imati nesto pa nemati. prije barem nisam znala kako je imati lijepe trepavice pa mi je bilo lakse hahaha. i isti nam je dojam za maskaru. bit ce dobra onima sa solidnim trepavicama,a onima koji ocekuju nesto vise od cesljanja i bojenja,pa i nije nesto posebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš takooo.. Al bar smo okusili i to da vidimo kako je haha :*

      Izbriši
  2. Meni je ok,za svaki dan,dosta me podsjeca na Maybelline Lash Sensational,ali mi se ova trusi kada je nosim cijeli dan O.o i ja sam recenziju spremila,ali nikako na red da dodje :)

    OdgovoriIzbriši

Instagram