Couch fashion #1

Do sad nisam imala problema sa naručenom odjećom. Uvijek potrefim broj, boju i sve ostalo, ali za sve postoji prvi put. Hlače koje su stigle na moju adresu su predivne i prekrasne ali imaju jednu manu - male su mi! Čak sam ih dala svojoj "sestri" da ih ona obuče i da nju slikam, ali i njoj su male. To je ono kad omršaviš pa se precijeniš i kontaš moći ćeš se uvući u manji broj. Držim se ipak svojih stari brojeva još neko vrijeme. Danas vam donosim slike sa "kauča" koje je mama uslikala, jer su hlače nažalost ostale u Cazinu, a iste možete pronaći na linku ispod:



Hlače su u veličini M pa ako je neko od vas zainteresiran da ih kupi slobodno mi se javite na mail ili u privatnu poruku na fb stranici, sve ćemo se dogovoriti :)

Do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Broj komentara: 7:

  1. Hlače su stvarno predivne, baš mi je žao što ti ne odgovaraju :(

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao prekrasne su!
    Baš šteta što su ti malene.
    Ja uvijek naručujem L iako nosim S ili manji M i uvijek pogodim.☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja više neću ni naručivat hlače, što je sigurno sigurno je :(

      Izbriši
  3. Nemoguce da tebi ne moze velicina M! Pa ti meni na slikama djelujes ko S ili cak XS :D Steta, jer su predivne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače ja nosim veličinu M hlača, ali ovo nisu neke normalne veličine :* haha

      Izbriši
  4. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Instagram