Activewear leggings | Romwe

Vjerujem da je kod 90% ljudi jedna od novogodišnjih odluka da krenu u teretanu, ali ako ste poput mene onda je to nemoguće ako nemate dovoljno opreme. Ja sam luda za svim tajicama, setovima, topovima, patikama tako da je moja priprema za teretanu krenula još u novembru kada sam opsesivno počela sa kupovinom odjeće za vježbanje. Pod "odjeća" mislim na tajice, tako da ih sad imam dosta u različitim kombinacijama boja, ali naravno najčešće idem za crnima. Ove danas koje ću vam pokazati su naručene sa Romwe stranice i zaista su povoljne. Naime one su obične crne, tipičnog materijala za odjeću za vježbanje, kojem nikad ne znam ime, sa prozirnim dijelom u dijelu ispod koljena. Koštaju 11 dolara, što je negdje blizu 20KM, dok su sve tajice kod nas blizu 40KM. Jedina fora sa Romwe je što morate čekati njihove vikend akcije sa besplatnim shippingom bez minimalne narudžbe, jer ovako morate poručiti proizvode u vrijednosti od 50$ da bi dobili besplatnu dostavu. Tajice možete pogledati na linku ispod:








Hvala na čitanju i očekujte još ovakvih postova na blogu ^_^

Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram