Zimska krema za lice | Prirodna kozmetika AM Glamour

Jedna od novogodišnjih odluka mi je bila da u svoju dnevnu rutinu ubacim više prirodnih stvari. Tako sam odlučila da isprobam proizvode domaćeg brenda AM Glamour. U njihovoj ponudi možete pronaći šampone, balzame, kreme za njegu lica, tonirane kreme, ulja i još mnogo toga. Bazirani su u mom dragom Cazinu i svakim danom osvajaju sve više simpatizera. Njihovu Facebook stranicu možete pogledati OVDJE, a danas ću vam pisati o zimskoj zaštitnoj kremi za lice.

Ova krema sadrži najkvalitetnija ulja sa vitaminima koja štite kožu od hladnoće, isušivanja, pucanja i ljuštenja. Idealna je za osobe sa suhom i normalnom kožom, dok po mom mišljenju smatram da bi bila previše osobama sa masnom kožom lica. Kreme su pakovane u plastična pakovanja i svaku od njih treba držati na nekom tamnijem ili hladnijem mjestu. Najbolje ih je potrošiti u roku od tri mjeseca. Krema je pjenaste teksture i prilično je gusta, ali bez obzira na to lako se nanosi na lice.

Ja sam kremu nanosila ujutro, jer obično čim ustanem idem vani da pijem kafu, a kako smo suočeni sa minusima od početka godine, ona mi je bila spas za ta jutra s obzirom da je znalo biti čak i -27°C. Primjetila sam da mi je koža puno mekanija otkako koristim ovu kremu, nije suha i ispucala i nisam osjetila neugodno zatezanje zbog niske temperature. Nije izazvala nikakve neželjene efekte ili crvenilo. Dosta hidrira kožu i bez obzira što je guste teksture skroz je lagana i nećete osjetiti težinu na licu. Ova krema neće popuniti pore jer njena primarna uloga je zaštita kože od vjetra i niskih temperatura. Nije namijenjena ni nanošenju ispod pudera, jer puder sa nje lako "sklizne". Međutim, savršena je za dodatnu zaštitu lica i odlično odradi sve ono što i obećava.


Ukoliko se borite sa ovim niskim temperaturama svakako svratite na stranicu AM Glamour kozmetike i pogledajte šta sve imaju u svojoj ponudi. Svoje proizvode dostavljaju širom BiH, a akcijska cijena ove zimske kreme je 9 KM, dok je redovna cijena 13 KM.

Hvala na čitanju, ubrzo vam pišem i svoje dojmove o šamponu i ulju za kosu 💖

Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram