New in: Rose Gold Makeup Brushes

Pošto su ove četkice izazvale dosta dobrih reakcija i upita danas ću vam postaviti malo više slika da vidite kako izgledaju. Danas neću pisati recenziju jer to ne bi imalo smisla iz razloga što ih nisam dovoljno koristila da bih mogla reći da li su dobre ili ne, ali ono što je sigurno to jeste da su prekrasne i da totalno podsjećaju na Zoevine četkice za šminkanje. Nažalost ovaj identični set koji sam ja uzela je rasprodan, tako da ću vam ostaviti link do sličnog seta, koji je jeftiniji ali uz njega ne dođe ova torbica kao što sam ja dobila. Čim se moj set vrati na stanje obavezno ću vam javiti :)

Ovaj set sadrži 12 četkica za oči plus mali neseser u kojem dođu spakovane. Svaka četkica je posebno zaštićena, kao i sam neseser. Set sadrži 4 četkice za nanošenje sjena, 4 četkice za blendanje, 2 četkice za obrve, jednu četkicu za konturisanje nosa, jednu za donji kapak te jednu za eyeliner. Ja sam odlučila zadržati i isprobati samo neke, dok ću neke pokloniti vama u idućem darivanju koje ću ubrzo objaviti na FB stranici i Instagramu, tako da će neka od vas imati priliku da ih isproba.



Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram