Leather Jacket

Sa SheIn stranice mi je stigla kožna jakna. Imam ovakvu sa Romwe i skoro su identične. Jako je kvalitetna i baš mi se dopada. :-) Možete je pogledati na ovom linku:










Kako vam se dopada jakna koju sam izabrala? Ja iskreno jedva čekam toplije dane i neću je skidati uopće sa sebe :D

Hvala na čitanju, do idućeg posta!




Soeurs Beauty

Broj komentara: 6:

  1. Outfit je odlican i super ti stoji ! Svidjaju mi se i ove zgrade iza :). A pozama nista ne fali :). Meni nisu jasni ljudi koji bulje i ovako, na ulici, u prolazu, potpuni neznanci te gledaju pravo u oci, fiksiraju te.. O cemu li se tu radi o.O ? Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3 Ma ni meni nije jasno, našla sam taktiku da kad se neko zabulji u mene i ja se zabuljim u njega pa da vidimo ko će duže hahah :*

      Izbriši
  2. Jakna izgleda divno zaista :D I ta lijeva haljina mi je jako lijepa..
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    OdgovoriIzbriši

Instagram