Bei Bao Bao Bag

Torbe su jedno veliko pomagalo ako se mene pita. U nju stane sve što znam i ne znam. Kad god uzmem zemijenim torbu iznenadim se kakvih se gluposti u njoj nađem. Ponekad se obradujem nekim "zaboravljenim" ili "izgubljenim" ruževima. I bez obzira što imam X torbi ja njih i dalje kupujem. Moram priznati da je moja trenutno najdraža torba Parfois torba koju sam kupila na putovanju u Sloveniju, a kako se nedavno u Tuzli otvorio Parfois butik sigurna sam da neću stati na toj jednoj. Ipak, ni ove sa Zafula nisu za baciti. Ova torba je jako lijepa, napravljena od izuzetno kvalitetnog materijala i čvrsta je. U nju stane dosta toga, neke je standardne veličine za torbu "preko ramena". Nažalost, na stranici je trenutno rasprodana, ali na linku ispod možete pogledati trenutnu ponudu:



Nastavljam sa naručivanjem torbi sa Zafula jer do sad nisu razočarale. <3

Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram