Choker is IN

Kad naručujem stvari sa web stranica uvijek nekako prednost dam jaknama i kardiganima. Međutim u zadnje vrijeme sam počela gledati torbe kao i obične majice. S obzirom da su chokeri zaista postali planetarno popularni morala sam uzeti ovu choker majicu. Uzela sam veličinu S, prilično je uska i kratka, ali prati liniju tijela. Možda čak ne bih ni pogriješila da sam uzela veličinu M, ali to mi je škola za ubuduće. Inače ne nosim nešto puno kratke majice, ali mi se ova odlično uklapa sa hlačama koje su nešto dublje a kupljene su u Berhski (slike ispod). Majica je naručena sa Rosegal stranice, a možete je pronaći na linku:




Zanemarite slike slikane u wc-u, vani je prehladno da bih napravila ikakve slike samo u ovoj majici. Ovo je doba godine kad se "zabundam" i poslije majice navučem na sebe još najmanje tri komada odjeće. :D 

Kako vam se dopada i da li ste ljubitelj ovog choker fazona? Hvala na čitanju!

Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram