Highlighter Stick Gold | Golden Rose

Ukoliko ste ljubitelj highlightera te sve popularnije tehnike storbinga onda ste sigurno do sad čuli za poznati Benefitov highlighter Watt's Up i ako ga niste isprobale vjerujem da vam je na listi želja. Međutim mene je do sad odbijala sama cijena od 30 dolara, tako da sam kao i svaki student tražila povoljniju verziju. Tu je nastupio Golden Rose sa proizvodom iz nove linije pod imenom Highlighter Stick. Ovaj stick dolazi u dvije nijanse, a ja sam naravno odabrala onu koju porede sa Benefitovim highlighterom, odnosno nijansu Gold.

 
Highlighter stick dolazi u pakovanju od 9.5 grama i košta 10KM. Sve Golden Rose proizvode možete pronaći na njihovoj oficijelnoj stranici odakle vam proizvode dostavljaju na kućnu adresu. Ovaj proizvod je čisto savršenstvo. Nisam mu našla niti jednu jedinu manu. Kad sam u žurbi ja ga stavim po obrazima i onda prstom utapkam i to izgleda zaista savršeno. Ukoliko ipak imam više vremena onda ga stavim po čitavom licu, te za blendanje iskoristim četkice. Jedna od dražih za tu namjenu mi je Essence četkica powder&highlighter brush (narandžasta iz neke njihove limited edition kolekcije).

Moguće ga je nadograditi za one koji baš vole da se kupaju u highlighteru, ali jedan sloj je sasvim dovoljan da izvučete ono najbolje iz njega. Trajnost je odlična i tek nakon 6,7 sati počinje da lagano blijedi sa lica. Ono što mi je jako bitno jeste da mi nije izazvao nikakve iritacije na licu.


Ukoliko volite highlightere, a ovaj još niste probale onda trk do najbližeg prodajnog mjesta i obavezno se počastite sa ovom ljepotom. Vjerujte mi, nećete se pokajati :)

Soeurs Beauty

4 komentara:

Instagram