International Giveaway | Dresslily Halloween

Iako sam u planu imala puno beauty postova, nažalost bolest me spriječila da to sve bude objavljeno jer ipak treba puno više posla od ovakvog tipa postova :) Međutim, dobila sam mail da sa svojim čitateljicama podijelim internacionalno darivanje sa stranice Dresslily. Ono što možete osvojiti jeste poklon karticu u vrijednosti $100 koje možete da potrošite na njihovoj stranici.



Da bi učestvovale u ovom darivanju potrebno je da ovaj post podijelite na svojim društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest,...). Da bi vaše učešće bilo validno post morate podijeliti na barem dvije društvene mreže. Najbolje je da to podijelite na Facebooku i Instagramu :) Nakon što ste podijelile postove, jednostavno kopirate linkove sa svojih profila i pošaljete na mail:

blog@dresslily.com

Sve to je potrebno da uradite prije 18. oktobra i možda budete jedna od 15 djevojaka koja će osvojiti ovaj poklon bon. Također, što više puta podijelite post, to imate veće šanse za osvajanje nagrade. Molim vas da vam objave budu JAVNO podijeljene kako bi organizator mogao da pregleda to sve, jer pobjednike darivanja bira organizator.

Znači još jednom napominjem, ukoliko igrate ovu nagradnu igru, molim vas da mi ne pišete u inbox svako malo ko je pobjednik, jer ja ne biram pobjednika, nego ga biraju glavni i odgovorni sa Dresslily stranice.

Darivanje sam podijelila i na svom Instagram profilu - KLIK OVDJE , pa možete i tamo zaigrati :)

Sretno svima i Happy Halloween ^_^


Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram