Little black bag | AmiClubWear.com

Prošli put sam vam pokazala prekrasne kraljevsko plave štikle koje su mi stigle sa ove stranice, a ovaj put vam pokazujem malu crnu torbicu. Torbica je zaista mala, u nju jedva stane novčanik i mobitel zajedno. Ipak, meni je super kad idem kratko vani pa ništa više od toga ni ne trebam. Oblik torbice mi se jako dopada i dosta je kvalitetna. Ima dugi remen koji se može podešavati, a i može se skinuti ukoliko želite torbicu da nosite u ruci.

Nažalost, poštarina sa ove stranice za BiH je jako velika i to me baš prošli put rastužilo kad sam vidjela jer mi se dosta vas javilo i pitalo za štikle. Inače svoje proizvode šalju iz Amerike, pa je vjerovatno to razlog zbog prevelike poštarine. Cijena ove torbice je trenutno $15 što je negdje oko 25 KM i možete je pronaći na ovom linku:








Hvala na čitanju, do idućeg posta!



Soeurs Beauty

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram