ChitChat: BestHairBuy.com


Nedavno su me kontaktirali sa stranice BestHairBuy.com sa pitanjem da li želim da predstavim njihov sajt svojim čitateljima. BestHairBuy se bavi prodajom human hair extensions i važi za jedan od sajtova koji prodaju kvalitetne ekstenzije, te imaju više različitih vrsta.
Koliko sam mogla vidjeti sa njihove stranice sve ekstenzije su napravljene od 100% ljudske kose, a možete ih kupiti u različitim dužinama i bojama. Ako niste prirodno obdareni gustom, jakom i kvalitetnom kosom (kao što i ja nisam) onda ekstenzije mogu biti zaista dobra pomoć pogotovo ako se spremate za neki specijalan događaj ili jednostavno želite savršenu kosu svaki dan.

Ja nemam nikakvog iskustva sa ekstenzijama, ali u zadnje vrijeme puno razmišljam o tome i stvarno želim da isprobam i vidim kako će to ići. Jedino što se bojim jeste da ću se navući pa da onda neću moći zamisliti svoju kosu bez njih. Što se tiče ove stranice, ja ću izdvojiti neke ekstenzije koje bih ja voljela probati, a vi svakako možete pogledati i ono što vas zanima. Jedna jako korisna informacija je da BestHairBuy.com nudi povrat novca ukoliko dobijete oštećene ekstenzije ili vrše zamjenu ako im se javite u roku od 7 dana. Pored ekstenzija na ovoj stranici možete da kupite i razne perike, te dodatke za kosu. Perike možete pronaći na linku: http://www.besthairbuy.com/wigs/


Na BestHairBuy.com stranici kažu da su oni kombinacija najbolje kvalitete i najbolje usluge. Imaju razna sniženja te promocija koje privlače pažnju kupaca. Oni kažu da pokušavaju da zadovolje sve beauty zahtjeve svake žene nudeći najnovije, najmodernije ekstenzije od ljudske kose, koje uključuju ekstenzije na češljiće (Clip in Hair), brazlisku kosu koja je među najpopularnijima, te ravnu, valovitu i sve vrste kose koje možete zamisliti (Ombre Remy Hair). Njihova kosa se može bojiti isto kao što bojite i svoju kosu, tako da ako slučajno promašite boju bez straha možete ofarbat ekstenzije isto onako kako to radite i na svojoj kosi. 

Na njihovoj stranici možete pronaći i tzv. "virgin hair extensions", a evo i nekih koji su meni zapali za oko.

Da li vi imate nekog iskustva sa ekstenzijama? Koje bi vi meni ekstenzije mogle da preporučite odnosno nešto sa čim bih sigurno bila zadovoljna i nešto što je lako za održavati? Također, za one koji nisu do sad kupovali mogu samo savjetovati da dobro pregledate recenzije, kao što ću i ja uraditi, prije kupovine, tako da se na kraju ne razočaramo. Hvala Bogu na YouTube i što se tamo svašta dobrog može pronaći.

Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Instagram