Potrošeni proizvodi

Već dosta vremena mi se puna kesa potrošenih proizvoda mota po stanu i sve čekam kad će mi doći da poslikam to i objavim pa da napokon ''zafrljatim'' u kontenjer :) Odavno nisam pisala ovaj tip posta, pa danas ću samo ukratko o proizvodima koje sam potrošila.
O Avonovom anticelultinom tretmanu sam već pisala (post OVDJE) i moram još jednom da ga pohvalim. Odlično radi svoj posao i nisam se nimalo pokajala što sam odmah kupila četiri komada :D
Znate već da sam vječiti fan Avonovih krema za ruke i u stanu uvijek imam bar tri otvorene, u svakoj sobi po jedna.
Evelne 8u1 već odavno poznat kao čudotvorac kad su nokti u pitanju, a niti jedno lakiranje ne prolazi bez baze i nadlaka. Tu izmjenjujem Essence i Catrice i lakovi iz obe kuće su mi podjednako dobri.
Neke od ovih maskara sam potrošila prije dosta vremena, ali kako nisam pisala ove postove tako su se i one vukle po kesi. O svojoj omiljenoj Essence princezi sam već pisala (post OVDJE), Deborah mi je isto bila odlična, dok ove ostale iskreno nisu vrijedne pomena. Avonova Big&Daring me skroz razočarala, dok su druge kolegice bile oduševljene s njom. Do mene je, vjerujem.
Sva tri pudera sa slike su FE NO ME NA LNA. Ne znam sama koji da prije kupim od ova tri. Poznavajući sebe, sačekat ću sniženja pa kupiti svaki od njih opet. Volim ih i uz Catrice Mousse Matt puder nema mi boljih. Pa eto skromna sam, samo četiri pudera su mi favoriti :D O Catrice Even Skin Tone sam pisala u OVOM postu.
Ovdje ima svašta nešto, a Avonovi ruževi u flomasteru nisu vrijedni pomena. Nisam ih potrošila nego bacila, ali kad su se našli u ovoj kesi neka budu spomenuti. Golden Rose tuš za oči fenomenalan i kupovat ću ga dok ga proizvode. Mislim da sad ima novi izgled, moram skoknuti do prodajnog mjesta da ga kupim. Ova dva korektora (Avonov i Manhattan) - čisto gubljenje vremena, živaca i novca.
Balzam za usne uvijek moram imati u svakoj torbi, u svakoj prostoriji, u svakoj jakni i njih najviše trošim. Trenutno izmjenjujem pet ili šest različitih, a od ovih sa slike EOS mi je najdraži <3 Ovaj Neutrogenin je promašaj neću ga nikad više kupiti.
Nivea dezodoranse sam prije redovno kupovala, ali su mi se totalno pokvarili u zadnje vrijeme. Isti ovakav mi stoji do pola potršen u kupatilu i jednostavno mi više ne odgovara. Ovaj Dove nije bio loš, ali ipak Dove u kremi je puno bolji.
Nokte sam lakirala često, pa sam tako i odstrajivače kupovala. Aforiditin mi je najbolji od ova tri i njega sam ponovo kupila. Košta oko 3 KM i može dosta dugo trajati.
Sva tri pilinga su fantastična, ali favorit naravno čokoladni kojeg uvijek imam u zalihama.
Ova Senses kupka je ogromna da sam jedva dočekala da je potrošim. Još sam se stvarno trudila da je što više stavljam, ali ne da se i ne da. Spužvica je iz Avona, proizvodi čijom kupovinom donirate udruženju za borbu protiv raka dojke. Nije bila skupa, a odlična je i dugo je trajala.
Nutra Effects linija je čitava u favoritima. Ove pjene za lice su fenomenalne, a sad isprobavam i piling koji mi isto super odgovara. Nivea dvofazni odstranjivač mi je najbolji od svih dvofaznih koje sam probala. Trenutno imam i Afroditin i Avonov, ali kad te potrošim opet ću da kupim Nivein. O Bocassy kremi sam pisala OVDJE.
Girlz Only šampon za suho pranje je super, nisam primjetila neku razliku između njega i Avonovog, osim što Avonov bolje miriše i skuplji je. Nisam probala čuvene Batiste suhe šampone pa ga ne mogu uporediti u tom polju. Gliss sprej kupujem godinama i uvijek mu se vraćam.
I ovo Dove mlijeko za tijelo sam mjesecima pokušavala da potrošim i napokon uspjela. Lijepo miriše i njeguje tijelo tako da sve preporuke. Balea krema za depilaciju nije ništa posebno, poslije nje sam kupila Eveline i ona mi je puno bolja :)
To je to! Na brzinu sam otkucala ovaj post, a sad odoh da "uživam" u ostatku večeri.
Hvala na čitanju, do idućeg posta!
p.s. Skroz sam smanjila rezoluciju slika da bi se što prije učitale, pa halalite! :)

Soeurs Beauty

Instagram