Favorite Beauty Products

Ja kao da sam zaboravila pisati postove o favoritima :) Odavno nisam tipkala šta to najviše koristim u zadnje vrijeme, pa da vas podsjetim koja je to moja rutina kako šminkanja tako i njege lica. Počet ću sa dekorativnim proizvodima od kojih sam najčešće koristila Maybelline Color Tattoo u nijansi Taupe za popunjavanje obrva, a nakon što sam isprobala novu Golden Rose olovku za obrve shvatila sam da su ovo dvoje savršen spoj i o tome sam već pisala u jednom od prethodnih postova. Na usnama sam najviše nosila Avonov Absoulte ruž za usne u nijansi Pure Peony i Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick. U ovim toplijim danima mi savršeno odgovaraju ruževi čija je tekstura poput balzama za usne. Također, Essence olovka za usne u nijansi Yummy Berry je brzo postala favorit, zbog svoje odlične teksture, a i nijanse. Na licu mi je najčešće bio Catrice Matt Mousse puder kojem sam i dotakla dno i već je vrijeme za kupovinu novog. Burberry Brit Rhythm Floral je moj all time favorit kad su parfemi u pitanju.

Možda ću malo pretjerati ako ubacim Golden Rose tečne ruževe u favorite, jer već sam rekla da sam najčešće nosila lagane ruževe, ali nedavno sam ih isprobala i na prvu su me potpuno oduševili na svim mogućim poljima i detaljnije o njima ćete moći pročitati u recenziji koju spremam. :)

Što se tiče njege lica, najviše sam koristila Avonov Nutra Effects piling za lice, odnosno jutarnje i večernje umivanje nije moglo proći bez njega. Također, Andalou glikolna maska je bila redovno u upotrebi, dok mi je Avonov matirajući tonik pomagao u kriznim situacijama (pod kriznim situacijama mislim na ono kad mi koža od suhe do masne dođe u roku "keks").

Kakva je vaša beauty rutina u ovim vrućim danima?

Hvala na čitanju, do idućeg posta!


Ema

Broj komentara: 10:

  1. Divne nijanse! Ja koristim Uriage pjenu za umivanje lica!Ujutro i navečer!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ista nam je rutina za njegu lica. Piling sam već potrošila, a golden rose ruževi su nešto najbolje što sam kupila u posljednje vrijeme. Ne skidam 10-ku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja čekam da mi moja 10ka dođe i jedva čekam da isprobam. Vjerujem da ću i ja biti sa njom oduševljena :*

      Izbriši
  3. Sviđa mi se sve a najviše olovka za obrve

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se trudim koristit sto laganiju sminku kada je toplo :) Voljela bi konacno probati GR tecne ruzeve ali ne mogu da ih ulovim.. xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno :) Ja koristim istu kolicinu sminke za bilo koje godisnje doba, stim mozda kad je ljeto malo smanjim sa puderom a sve ostalo je manje vise isto. Za umivanje i ciscenje sminke koristim Garnier micelarnu vodu i Himalaya gel za umivanje , te dvije kombinacije su mi odlicne.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  6. Koristim Nivea pjenu za umivanje. I nanosim dnevnu i noćnu kremu- Olival.
    Ne šminkam se nešto previše. nanesem samo BB kremu i malo maskare i to je to :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Yummi berry je neizostavna na mojim usnama. I trajnost joj je zavidna! Preporuka i od mene! xx

    OdgovoriIzbriši

Instagram