Mattifying & Pore Minimising Primer | Golden Rose

Golden Rose oduševljava novitetima. Između ostalog tu su se našla i dva primera, a svi znamo kako je teško naći dobar primer drogerijskog ranga. Radi se o Make-Up Primer Luminous Finish koji može da služi i kao highlighter te o Make-Up Primer Matifying & Pore Minimising o kojem vam danas i pišem.

Ovaj proizvod dolazi u standardnoj količini od 30ml, a njegova cijena je 14 KM, dok njegov brat blizanac Luminous Finish košta 12 KM. Bazu ili primer koristimo prije pudera, a poslije kreme za lice. Zadatak primera je da zagladi kožu, popuni pore, te ako se radi o matirajućem da matira kožu ili da posvijetli ako je Luminous verzija. Matirajuće verzije sprječavaju nastanak viška sebuma, a Luminous verzije koži daju zdravi izgled. Primeri također produžuju trajanje pudera, te se svakako preporučuje upotreba primera za neke specijalne događaje jer on izvlači ono najbolje iz vašeg pudera.

Konkretno, da se vratimo Golden Rose primeru. Ovaj primer je nešto rjeđe teksture te je potrebna jedna i pol pumpica da pokrije čitavu površinu lica. Lako se razmazuje i na licu ostavlja baršunasti finiš. Puder puno ljepše klizi po licu nakon stavljanja primera, nego što je to slučaj kada ga direktno stavljam samo na kremu za lice. Moram napomenuti da je moja koža lica normalna, ali u ovom nekom "stresnom" ispitnom periodu, poludi do te mjere da se masti kao luda, pa sam iskoristila taj period da testiram matirajuću sposobnost ovog primera.

Puder nikad ne nosim na licu duže od osam sati, jednostavno nikad nisam van kuće toliko, a čim uđem u kući skidam šminku (navika valjda). Na mojoj koži efekat matiranja traje nekih 6 sati, a nakon toga lagano počinje izbijati sebum po kritičnim dijelovima kao što je T zona. Ovaj primer mi nije isticao suhe dijelove lica, a dok mi je koža bila u normalnom stanju, odnosno prije ispitnog perioda, koža mi nije prosijala ni za oko 8 sati nošenja pudera.



Nisam sigurna kako bi ovaj primer djelovao na ekstremno masnom licu, ali u kombinaciji sa matirajućim puderom vjerujem da bi znatno produžio trajanje samog pudera na lica. S obzirom da mu je cijena jako privlačna, ja ću kupiti i ovu Luminous verziju čim se pojavi u mom gradu pa ću vam prenijeti svoje mišljenje i o njoj. Mi sa normalnom kožom lica imamo tu privilegiju da nam većina proizvoda odgovara, kako oni sa mat završetkom tako i ovi poput "highlightera". Srećom, semestar je završio i očekujem da mi se lice vrati u normalu za koji dan, završni ispiti ipak nisu toliko stresan period kad su lijepo raspoređeni, a ne dan za danom :) Nadam se da sam napisala sve što vas zanima a ako sam nešto preskočila slobodno me pitajte u komentarima :)

Koje vi primere koristite i koje preporučujete?
Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

3 komentara:

  1. Imas li informaciju gdjr mogu kupiti ovaj primer?

    OdgovoriIzbriši
  2. Na facebook stranici BiH beauty bloggers listajuci nedavne postove najvise me zainteresovao ovaj proizvod i samo sam na tvoj blog usla, moram ti to priznati :) Odlicna recenzija, moracu i ja ispobati ovaj primer:) Ljubim tee

    http://asja91.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Izaziva li bubuljice na licu?

    OdgovoriIzbriši

Instagram