Best friends | DressLily

Nedavno sam dobila priliku da surađujem sa sajtom DressLily.com. Nakon što sam na web stranici ugledala ove sandale, nisam uopšte dva puta razmišljala. Iste sekunde su se našle u korpici i za par dana su krenule prema meni. Dostava sa ovog sajta je zaista brza, na mojoj adresi su bile za 20ak dana, a uz to sam imala i broj za praćenje te sam u svakom trenutku mogla vidjeti dokle su stigle. Platila sam carinski pregled od 3.50KM i požurila kući da ih isprobam. O-du-še-vi-la sam se koliko su udobne. Ja inače nisam tip koji spretno hoda na visokim petama, ali sam se potajno nadala da će ova (jer je malo deblja nego obično) biti stabilna i nisam se prevarila. Toliko su stabilne da imam osjećaj da hodam u patikama (doslovno). Ja sam naručila svoj broj 38 i doslovno su mi knap. Zaljubila sam se u njih i ne kaže se džaba shoes are a girl's best friend. 😊 Mislim da znate da slike govore 1000 riječi pa se i same uvjerite koliko su lijepe, a ostavljam vam i link ukoliko se odlučite za kupovinu:




Hvala na čitanju!




ema.pj

Instagram