Chunky Sandals

Rekla sam vam da sam sa Zafula dobila puno lijepih stvari u zadnjih mjesec dana. :-) Ove sandale sam naručila u paru sa haljinom koja mi još uvijek nije stigla, ali je također prelijepa i jedva čekam da vam i nju pokažem. Zaful me sve više oduševljava i definitivno je broj jedan na mojoj listi kada je online shopping u pitanju. Još nisam naručila nešto a da me razočaralo. Možda jer baš pažljivo biram stvari jer sam čitala kod nekih kolegica da im se znalo desiti da narudžbe baš i nisu onakve kakve su one očekivale. Meni su ove sandale pored što su jako lijepe zaista i jako udobne. Naručila sam broj 38 koji inače i nosim i knap su mi. Ovi kaišići sa strane su malo široki, ali mislim da ću njih otkinuti tako da mi bude samo kaiš oko zgloba i dole iznad prstiju. 😍 Link:


Hvala na čitanju! <3

ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram