Big & Black Max Volume Mascara | Delia cosmetics

Znate da smo prije nekoliko mjeseci svi vas bombardovali slikama Delia paketa. Tu smo stvarno dobili, pa rekla bih, skoro čitavu kolekciju njihovih proizvoda, a nešto od toga sam i vama poklanjala u nagradnim igrama. Pravo šarenilo je bilo u toj kutiji, a danas je na redu recenzija pink maskare koja nosi naziv Big & Black Max Volume maskara. Pored ove pink u kutiji su bile skoro pa iste plava i zelena, a razlika im je bila u četkici. Iako sam na Facebook stranici još davno napisala da mi je najdraža plava ipak sam promijenila mišljenje nakon što sam bolje isprobala ovu pink. Ova maskara ima gumenu četkicu, koju ćete vidjeti na slici ispod, a ima čekinje srednje dužine koje jako lijepo razdvoje i produže trepavice.

Tekstura maskare je srednje gusta tako da nisam trebala čekati da se malo "osuši" da bih dobila lijep efekat bez da mi slijepi trepavice. Koristim je već intenzivno dva mjeseca i čini mi se da sam je skoro potrošila jer tek ovih dana sam primjetila da je malo suša nego prije. Kao što sam gore napisala maskara odlično rasčešlja trepavice i da jako lijep volumen. Moje trepavice su prirodno jako duge, ali ravne pa sam bila jako sretna kad sam vidjela da ih ova maskara drži uvijenim oko 7 do 8 sati, jer malo koja maskara mi pruži takav efekat. Nakon tog vremena trepavice se vrate u prvobitni ravni 😒 položaj. Maskara se ne trusi i nećete imati crne mrlje oko očiju. Cijena je oko 5 KM.


Suma sumarum, jako sam zadovoljna ovom maskarom i od mene imate sve preporuke!

p.s. ZANEMARITE obrve, puštam ih 2 mjeseca i ubrzo bih trebala u ruke drage Arnele (klik OVDJE) da me sredi samo onako kako ona zna <3 Can't wait!

ema.pj

2 komentara:

  1. Vidjela sam ove maskare u cm i razmisljala koju da uzmem.Mislim da cu ovu jer su mi trepqvice ravne kqo i tebi ali i kratke.Imas li mozda neku preporuku koju da uzmem a da mi se maskara ne preslikavq na kapak?Svaku maskaru koju sam probala je takva.LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je super kad gledamo cijenu i kvalitetu i svakako bih ti nju preporučila. Meni je također bila odlična od Catrice maskara Glam & Doll pa pogledaj i nju. :-) :-*

      Izbriši

Instagram