MD Gear - oblikovanje i zatezanje tijela | Amazon.com

Još nekad u novembru na kućnu adresu su mi stigla dva proizvoda, a radi se od MD Gear brendu koji se bavi proizvodnjom i prodajom proizvoda za zatezanje i oblikovanje tijela. Oduvijek sam htjela da kupim steznjak, ali jednostavno nije mi se nikad dalo probavati između svih tih u prodavnicama, pa sam naravno prihvatila suradnju jer sam ovako mogla od prilike napamet da izaberem proizvode. Ja sam izabrala tajice i bodi i oboje sam uzela u veličini S.

Što se tiče bodija tu sam veličinu definitivno pogodila. Jako je mali, ali meni je odličan i zategne mi sve moguće. Nekoliko puta prilikom nošenja ovog bodija u kombinaciji sa nekim jako uskim majicama dobijala sam komplimente kako imam odličan struk - moš' si mislit thanks to MD Gear (naravno to nisam javno rekla) 😅😅 Što se tiče tajica tu sam mogla ići sa većim brojem jer ovako ih baš baaaaš jedva navučem i prilično me stežu i teško mi je hodati u njima, ali jako lijepo oblikuju noge. Njih nisam puno puta nosila dok sam sa bodijem jednostavno opsjednuta. Oboje sam uzela u crnoj boji because my soul is black too 💁 pa možda zbog toga na slici dole nećete baš najbolji moći vidjeti tajice, ali svakako vam ostavljam linkove da ih pogledate jer tamo ćete naći i puno više detalja o samom materijalu, kao i veličinama. Dostupni su još i u bež boji, a veličine se kreću od S do L. Cijena svih MD Gear proizvoda je između 20 i 30 dolara, ovisno o proizvodu. Došli su mi jako brzo, a spakovani su ovo prekrasno ljubičasto pakovanje sa čipkastim uzorkom. Prije ovih proizvoda imala sam samo jedan bezvezni steznjak koji je više bio "dio od štramplica" nego steznjak i ovi su definitivno milion puta bolji od njega. Za ostale marke steznjaka ne mogu ništa reći jer nisam isprobala, ali svakako bih preporučila ulaganje u neki dobar jer vam može biti doslovno milion godina. Znate kako kažu bolje jedan dobar nego deset loših! :-)

Bodi link:



Tajice link:




Kakve vi steznjake koristite i zapravo koristite li ih uopšte?
Hvala na čitanju!

ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram