Gold Heart

Sa Zafula mi je u posljednje vrijeme stiglo jako puno lijepih stvarčica, između ostalog i ova prekrasna torba. Jako je neobična i skroz sam se iznenadila kvalitetom. Mislila sam da su šljokice onako bezveze polijepljene i da će spadati pri dodiru, međutim nisam do sad primjetila niti jednu šljokicu na odjeći ili rukama. Također sam se iznenadila i sa veličinom torbe, jer sam bila ubijeđena da će biti jako mala, a ona pravo velika i stane u nju svašta nešto. Nju sam kupila sa namjenom da je nosim uz neke zlatne sandale ili štikle na svadbu u aprilu uz onaj prekrasni komplet crop-top majice i sive suknje duboki struk (mogli ste vidjeti to na Instagramu). Mislim da će se jako lijepo uklopiti i svakako ću vas smarati slikama tog outfita nakon svadbe. :-) Link:





Sviđa li se vama ova ljepotica?
Hvala na čitanju!


ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram