Black & White Stripes

Ja sam jedna od onih osoba koja ima 3049039403 pari pantola, ali sam UVIJEK u jednim i to crnim 😏 Ove iz Bershke jednostavno obožavam, jaaaako su udobne, polu-duboki struk i pri tome i jeftine (cijena je 25KM). Košuljica je naručena sa Romwe sajta. Do nedavno nisam bila fan košuljica i više sam bila tip nabaci kakvu lijepu majicu na sebe i idi. Sad sam se prebacila na košuljice i sve ih više imam u ormaru. Crno-bijela košuljica u pruge je postala klasik tako da sam odmah čim sam je ugledala ubacila u korpicu. Naručila sam svoju veličinu M, ali koliko vidim mogla sam komotno ići i sa S, bila bi više uz tijelo i strukirana i ljepše bi mi stojala. Ali, nije ni ovako loše da prekrije šlaufove na stomaku. 😛 Kožna jakna je sa Zafula i o njoj sam već pisala post (klik OVDJE). Link za košuljicu:



Hvala na čitanju!

ema.pj

Nema komentara:

Objavi komentar

Instagram